Volg onsVolg ons

• Priva introduceert intuïtieve gebouwautomatisering op de ISH

Priva België  dinsdag 12 maart 201311:00

• Energy Energie Énergie Energy Energie Energía
  • Sustainability Duurzaamheid La durabilité Sustainability Nachhaltigkeit Sostenibilidad
  • Performance Performance Les performances Performance Leistung Rendimiento

Priva Blue ID en Top Control 8 brengen eenvoud en snelheid

Systemen bouwen en gebouwen aansturen op gevoel. Het lijkt een tegenstelling, maar zo gemakkelijk moet gebouwautomatisering volgens Priva zijn. Met de introductie van haar nieuwe oplossing voor gebouwautomatisering zet Priva een grote stap voorwaarts, naar steeds intuïtievere realisatie en gebruik van gebouwbeheersystemen. Nooit eerder waren gebruiksgemak, snelheid en betrouwbaarheid zo zichtbaar als bij de nieuwe generatie van het Priva gebouwbeheersysteem: Priva Blue ID en Top Control 8.

Voor de installateur zijn de voordelen van het nieuwe gebouwbeheersysteem overduidelijk: hardwaremontage en -bedrading kost nog maar een fractie van de tijd die hij gewend was: TC Engineer, de vernieuwde engineeringsoftware uit de Top Control 8 softwaresuite, heeft een ingrijpende ontwikkeling doorgemaakt in hardwareconfiguratie. De webbased beheersoftware, TC Manager, maakt bediening en service makkelijker dan ooit. Of het nu gaat om engineering, installatie, management of service, Priva maakt gebouwautomatisering intuïtief, voor installateur en gebouwbeheerder. Priva noemt dat: Building control by intuition.

Altijd de best passende oplossing

Geen project is hetzelfde. Priva oplossingen worden toegepast in nieuwbouw en renovatie, bij grote en kleinere projecten. De producten en diensten moeten daarom geschikt zijn voor elke denkbare situatie. Dat is precies waarmee bij de ontwikkeling van Blue ID en Top Control 8 rekening is gehouden. Gebruiksgemak en een intuïtieve bediening stonden centraal bij de ontwikkeling van de nieuwe hard- en software. Dat is direct terug te zien in de praktijk. Systemen zijn sneller eigen te maken en een project is in minder uren ontworpen, opgebouwd en onderhouden, waarbij de kans op fouten aanzienlijk is gereduceerd.

Ook bevat de hardware spraakmakende vernieuwingen, zoals Priva 2-wire. Dit stelt gebruikers en installateurs in staat bij renovaties bestaande bekabeling te hergebruiken. Ook kunnen met Priva 2-wire grotere afstanden overbrugd worden dan bij gebruik van ethernet. Dat wint tijd en bespaart kosten.

Over Priva

Priva ontwikkelt producten en diensten voor duurzame, vernieuwende klimaatbeheersing en procesbeheer in de tuinbouw en in de utiliteitsbouw.

Voor de gebouwde omgeving levert Priva intelligente gebouwautomatisering die zorgt voor een gezond binnenklimaat en een duurzame energiehuishouding voor de gebruikers van leef- en werkomgevingen.

Priva, een van oorsprong Nederlands familiebedrijf dat is opgericht in 1959, heeft vestigingen in acht landen en is wereldwijd vertegenwoordigd in meer dan 100 landen met een uniek internationaal partner- en dealernetwerk. Samen met lokale partijen bieden we onze klanten een platform van hoogwaardige hardware, software en diensten.

Zie voor meer informatie:

Building control by intuition

Perstoegang

Foto's en logo's van Priva zijn te vinden op onze huisstijlsite.

Pers contact

Valérie  Van Dijk

T   +32 (0)346 037 70

Meer over Priva

Onze kijk op de wereld
Priva creëert duurzame oplossingen voor de groeiende vraag naar schaarse hulpbronnen als energie en water door met zorg voor welzijn te streven naar optimaal rendement.

Ons bestaansrecht
Priva is leidend in het ontwikkelen en produceren van technologie om op vernieuwende wijze omgevingscondities te besturen in de tuinbouw en gebouwde omgeving.

Onze oplossingen
Samen met lokale partijen bieden we onze klanten wereldwijd een platform van hoogwaardige hardware, software en diensten.

Wij helpen u graag!